Tänään tuli 50 vuotta täyteen. Kun aamulla nousin ylös sängystä, kuului rutinaa, ratinaa, poksetta ja napsahduksia joka puolelta kroppaani. Minä hämmästelin sitä hetken, mutta sitten muistin että tänään minä olen 50 vuotta vanha, joten kait se sitten kuuluu asiaa vähän "rutista" joka paikasta. Kait minä sitä hämmästelin vielä kahvipöydässä, sillä vedin täytekakun ja kahvin nenääni ja meinasin tukehtua. Vanhuutta?

Vähän on hämillinen olo, kun onnitteluja tulee joka tuutista ja kehutaan minun tulleen miehen ikään. Kaipa se on sitten totta kun niin moni sitä minulle julistaa. Laitan tähän alle kuvan minusta ja kaksosveljestäni Pirkasta vuodelta 1961, jolloin olimme kaksivuotiaita. Minä vasemmalla ja Pirkka oikealla vai oliko se toisinpäin?

1243513663_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Nyt viisikymppinen.